خرید درب اتوماتیک شیشه ای ارزان
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اگر خیلی فراموشکار هستید یا از فناوری آگاه نیستید، ممکن است قفل خودکار گزینه مناسبی برای شما نباشد. کار با آن آسان است اما برای عملکرد بهینه باید با شخصیت کاربر مطابقت داشته باشد. این درب ها به ویژه در مکان های مسکونی کاربرد دارند. با این حال، برخی از مردم در مورد راحتی آن بحث می کنند. در ساختمان های تجاری، آنها بیشتر برای پیگیری ورود و خروج ورود و خروج در مرکز به کار گرفته می شوند. برخی از مزایای این قفل درب های اتوماتیک عبارتند از: نیازی به حمل کلید ندارید. اگر کلیدها دلیل به خطر افتادن امنیت شما هستند، دیگر لازم نیست نگران آن باشید. آنها دسترسی یکپارچه را به کاربران مجاز ارائه می دهند. شما می توانید هر کسی که وارد یک مکان می شود را پیگیری کنید. آنها راحت ترین انتخاب برای افراد معلول هستند. اکثر این قفل ها دارای طراحی ارگونومیک و زیبایی هستند درب بازکن الکترومکانیکی انواع دیگر بازکن‌های خودکار با موتور الکتریکی برای باز کردن در ساخته شده‌اند، اما از بدنه هیدرولیکی برای بستن درب استفاده می‌کنند. این اپراتورهای خودکار الکترو هیدرولیک نامیده می شوند. دلایل مدل های مختلف بر اساس استفاده مورد انتظار از دهانه است. اگر اغلب به عنوان یک درب بازکن اتوماتیک استفاده می شود، اپراتور الکترومکانیکی عملکرد مطلوب و دوام مورد نیاز را ارائه می دهد. با این حال، اگر دهانه اغلب به عنوان بازکن خودکار استفاده نمی شود، اپراتور الکترو هیدرولیک گزینه بهتری است زیرا عمدتاً به عنوان یک درب بازکن عمل می کند و نه به عنوان بازکن. با نزدیکتر هیدرولیک در داخل، برای این کاربرد دوم مناسب تر است.

مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ ای

امروزه درب برقی یکی از درب‌هایی است که پرکاربرد هستند و در مکان‌هایی پر‌تردد مورد استفاده‌ قرار می‌گیرند. خرید درب اتوماتیک شیشه ای زیبایی خاصی به ورودی یک مکان می‌دهد و از آن‌ها بیشتر در بانک‌ها،بیمارستان‌ها،مراکز تفریحی و دولتی،هتل‌ها و… استفاده می‌شوند. در این مقاله سعی بر آن داریم تا شمارا بیشتر با این‌گونه درها آشنا کنیم و مزایای درب اتوماتیک شیشه‌ای را مورد بررسی قرار بدهیم. تا انتهای این مقاله با سایت دُرفا همراه باشید.

 درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از محصولات مهم و پرکاربرد که در مجتمع‌های مسکونی اداره‌ها و مجتمع‌های تجاری از‌ آن استفاده می‌کنند، درب اتوماتیک شیشه‌ ای است. این مدل درها امروزه طرفداران بیشتری در بین درهای معمولی پیدا کرده است. درهای شیشه‌ای اتوماتیکی از جنس شیشه هستند و بصورت اتوماتیک بازوبسته می‌شود. در قسمت بالای این درها یک چشمی وجود دارد که وقتی شخصی نزدیک در می‌شود، در بصورت اتوماتیک شروع به حرکت بازوبسته می‌کند و بعد از گذر شخص چشمی متوجه می‌شود و سریع در را قفل می‌کند. اجزایی که در تولید این درها استفاده شده است عبارتند از: شیشه سکوریت که ضخامت بالایی دارد و در رنگ های متنوع موجود است. اپراتور که مهم‌ترین بخش درب‌های اتوماتیکی می‌باشد. بخش اپراتور خود از موتور،باتری،قفل برقی،منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است. کاور پشت دهنه درب شیشه‌ای اتوماتیکی یک نوع کاور آلومینیوم یا کاور استیل که این نوع کاورها باتوجه به پیشنهاد و سلیقه کارفرما و نمای ساختمان انتخاب می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: